Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
45 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Поверненню підлягає лише новий товар, що не має слідів використання і не бувший в експлуатації, за умови: збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик цілості пломб, ярликів, захисних плівок збереження заводського маркування цілісності, неповрежденности і збереження всіх частин індивідуальної (заводський) упаковки. Для повернення товарів категорій взуття, одягу і рюкзаків необхідно: заздалегідь зв'язатися зі службою підтримки У кросівку для уточнення деталей будь-яким зручним способом. крім товару в повній комплектації докласти гарантійний талон, а також всю товаросопроводительную документацію (технічний паспорт, експлуатаційна документація тощо) докласти розрахунковий документ (фіскальний чек) З особливостями відмови від отримання товару внаслідок невідповідності замовленням або виявлення шлюбу (дефекту, нестачу, пошкодження товару) при отриманні замовлення ви можете ознайомитися в розділі Доставка. Способи повернення товару У відділеннях «Нова Пошта» або кур'єром Відправлення оплачує покупець. Вартість (тарифи) і умови відправки визначає перевізник. При оформленні повернення оціночну вартість поверненого товару необхідно вказувати рівній вартості, зазначеної у бланку замовлення. Через будь-яку іншу кур'єрську службу Для відправки товару назад ви можете скористатися послугами будь кур'єрської служби. Вартість послуги — згідно тарифів перевізника. При оформленні повернення оціночну вартість поверненого товару необхідно вказувати рівній вартості, зазначеної у бланку замовлення. Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "післяплата", ми не зможемо отримати посилку, і вона повернеться до відправника. Адреси При поверненні товару через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача +380970508810 і вказати адреса: Харківська область, р. Чугуїв Відділення №3. Адреса: вул. Кожедуба, 1 Повернення грошей Повернення коштів за товар здійснюється автоматично на банківську карту, з якою цей товар був оплачений. Грошові кошти за товар, сплачений готівкою в терміналі або на касі, автоматично перераховуються за реквізитами основної банківської картки. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.