Знак PRO означает, что продавец пользуется одним из платных пакетов услуг Prom.ua с расширенными функциональными возможностями.
Сравнить возможности действующих пакетов
Корзина
21 отзыв

Условия доставки и оплаты

Способы доставки

  • Доставка курьеромДоставка курьером доставляется курьерской службой Новая Почта Срок доставки 1-3 дня Стоимость доставки товаров категорий обувь женская и мужская составляет: доставка обуви женской и мужской - от 45,00 грн;
  • Нова поштаНовая почта Срок доставки 1-3 дня Стоимость доставки товаров категорий обувь женская и мужская составляет: доставка обуви женской и мужской - от 45,00 грн;

Способы оплаты

  • Оплата на карту Приватбанка 5375 4114 0426 9321 Белевцев Денис Євгенійович
  • Наложенный платеж "Нова Пошта"Оплата наличными при получении товара от курьера либо в сервисе доставки «Нова пошта» Вы можете оплатить заказ наложенным платежом при выборе способов доставки: Доставка до отделения «Нова пошта» Оплата производится после проверки состава посылки на соответствие заказу и товарному чеку исключительно в национальной валюте. Обращаем ваше внимание, что при получении посылки в отделении компании перевозчика либо у курьера и оплате вы подписываете акт приема-передачи, которым подтверждаете факт проверки посылки на соответствие Вашему заказу, а также соглашаетесь с внешним видом товара, его комплектацией и не имеете претензий к интернет-магазину и компании перевозчику.

Регионы доставки:

  • Украина, все регионы

Отримання замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу. Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення. При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовлення, наявність дефектів), особливо якщо товар з позначкою «крихке» (посуд, скло, продукти в скляній тарі), безповоротний (товари для новонароджених, постільна білизна та нижня білизна і пр.) або товари з категорії електроніка і побутова техніка. У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації замовлення, невідповідності товару замовлення необхідно відмовитися від його отримання, заповнивши заяву, вкладене в посилку, і описавши дефект (недолік). Якщо при отриманні ви не перевірили замовлення в відділенні і вирішили надалі повернути товар, посилаючись на його пошкодження (розбите скло), зовнішній дефект (пляма, відсутність гудзики та ін.), Невідповідність замовлення або некомплектність, В-кроссовке може відмовити в прийнятті повернення з -за неможливості встановити причину і момент виникнення пошкодження (некомплектність). Правила повернення товару належної якості детально викладені в розділі «Повернення». Якщо у вас виникнуть питання, ви можете звернутися в службу підтримки за детальною консультацією та допомогою.